Vi afholder såvel åbne som specielt tilrettelagte kurser. Læs mere i underpunkterne for en beskrivelse af disse.
Åbne kurser og workshops
Vi holder åbne kurser og workshops i vores egne lokaler eller på konferencelokaliteter rundt omkring på Sjælland. De åbne kurser udbydes på baggrund af vores erfaringer og tilbagemeldinger på bl.a. lederuddannelse og gratis minikurser. Eksempler på åbne kurser er
Få mere ud af tavlemøder
Løbende forbedringer – lær hvordan
Praktisk teamledelse
Læg de rigtige strategier
Resultatet af de åbne kurser er, at indholdet tilpasses de enkelte deltageres hverdag, og de får ny inspiration og værktøjer med hjem til virksomheden. Inspiration og viden kommer både fra underviser og fra de øvrige deltagere, hvilket betyder, at de enkelte deltagere/arbejdspladser får mulighed for at ”tænke ud af boksen” og få indsigt i, hvordan andre brancher/virksomheder gør tingene.
Specielt tilrettelagte kurser uddannelsesforløb
Vi tilrettelægger kurser og uddannelsesforløb til private og offentlige virksomheder, der har behov for skærpelse af konkrete kompetencer, implementere forandringsprojekter eller innovere på produkter eller strukturer. Temaer kan bl.a. være
Strategier
Kommunikation
Konflikthåndtering
Ledelse
Innovation
LEAN
Forandringer
Resultatet af specielt tilrettelagte forløb er, at indholdet på kurset er tilpasset den enkelte organisation, hvilket gør kurset ekstra målrettet. Derudover har alle medarbejdere været på samme kursus, hvilket øger ejerskab og opbakning til evt. konklusioner og erkendelser på kurset.
Vi lægger ud med en grundig analyse af mål og hvilke ressourcer, der er til rådighed. Derefter udarbejder vi et oplæg til indhold, der tilpasses gennem en løbende dialog.
Nu sætter vi flere af vores enkeltkurser sammen til en hel grunduddannelse i ledelse med fokus på “ledelse i praksis”10 undervisningsdage med start 26. og 27. august 2024 Vi fokuserer […]
VI LEDER EFTER EN EKSTRA PSYKOLOG I KONSULENTSTILLING - OPSTART EFTER SOMMERFERIEN. ANSØGNINGSFRIST 7/6.
Læs beskrivelsen her: Psynaps - Slagelse Kognitive Psykologklinik søger en psykolog i konsulentstilling til arbejde i Slagelse og evt. KBH. Opstart fleksibel/efter sommerferien
Psynaps er en privat psykologpraksis med fokus på kognitiv terapi, supervision og undervisning. Vi er beliggende i Slagelse, men har en lille afdeling i København. Da vi går ind i en periode med travlhed søger vi en ekstra konsulent, som kan varetage terapi og andre opgaver hos os.
Vi har fokus på høj faglighed, god service for vores klienter og kunder og et positivt og uformelt arbejdsmiljø, hvor du kommer til at arbejde med stor frihed under ansvar.
Vi leder efter en psykolog som
• Kender til udførsel af kognitiv adfærdsterapi med øje for såvel metoden som den empatiske og etiske tilgang til klienten. Du skal være indstillet på at arbejde med eller tilegne dig metoder indenfor KAT, herunder evt. også 3. bølge. • Har lyst til at have terapi med unge og voksne. Har du derudover erfaring med at arbejde med børn, er det blot en bonus. • Kan håndtere den administrative del af arbejdet, herunder bruge computerbaseret klientfakturering, kalender mv. på en struktureret og grundig måde • Kan formulere sig i et pænt og korrekt sprog på skrift, når du skriver journaler, statusattester mv. • Ønsker at yde god service til klienter og andre kunder/samarbejdspartnere • Har du erfaring med supervisionsopgaver og undervisning er det et stort plus, men ikke et krav for at søge stillingen. • Er du autoriseret er det et stort plus, men ikke et krav for at søge stillingen.
Praktisk er det nødvendigt at du • Har eller er villig til at få dit eget CVR nummer, da stillingen er en konsulentaftale, hvor der afregnes med en faktura månedsvis afhængigt af din omsætning • Har mulighed for at starte på deltid og trappe op over en kortere periode efterhånden som klienttilgangen og andre opgaver fylder din kalender. • Er villig til at lægge timer i oplæring, hvis du mangler erfaring med bestemte opgaver eller er nyuddannet. • Kan varetage arbejde i Slagelse. Der er på sigt mulighed for at få timer i vores afdeling i København også, men dette er ikke et krav.
Vi leder efter dig som: • Har fokus på at dygtiggøre dig og har gåpåmod, kreativitet og kan tage initiativ i forhold til nye opgaver • Kan arbejde selvstændigt i hverdagen, men også bede om hjælp, når du har behov for det • Har humor og et positivt væsen • Har lyst til at lære nyt og bidrage til et fagligt fællesskab, hvor du også giver din egen viden videre • Er ansvarsbevidst og pligtopfyldende omkring dit arbejde
Vi tilbyder en konsulentstilling hvor du: • Får medindflydelse på, hvilke projekter/opgaver der igangsættes i klinikken afhængigt af dine interesser og kompetencer, således at du får mulighed for at præge indholdet i opgaverne. Dette vil især være tilfældet på længere sigt, da en af psykologerne er på barsel efter sommerferien, og vi har således i den første periode behov for at få løftet nogle specifikke opgaver, herunder terapi • Har fuldstændig frihed til at planlægge din egen arbejdsuge hvad angår tidspunkter og arbejdsmængde. Desuden frihed til selv at vælge, hvornår du lægger ferier og fridage. • Aflønning efter arbejdsmængde med en procentsats af din egen omsætning • Udover dit honorar opsparer en procentsats af din omsætning, som kan bruges til videre uddannelse/kurser/ekstern supervision • Løbende supervision individuelt og i gruppe. Arbejder du fuld tid vil du omtrent have 4 timers individuel supervision pr måned og 5 timer i gruppe. • Såfremt du er en mindre erfaren psykolog eller evt. nyuddannet får mulighed for engageret oplæring og grundig supervision inden for klientbehandling og evt psykologiske undersøgelser. Desuden på sigt mulighed for oplæring inden for supervisionsopgaver og undervisning • Et positivt og engageret arbejdsmiljø, hvor du møder kollegaer, der kan lide at grine, lære og arbejde sammen.
Du kan læse mere om os på www.psynaps.dk. Har du spørgsmål til stillingen kan Maria Hancock kontaktes på 22 45 47 19 eller maria@psynaps.dk. Ansøgninger bedes sendt til ovenstående mailadresse senest 1/6 kl. 12.00. Samtaler afholdes løbende efterhånden som ansøgningerne sendes, og vil derfor ligge både før og efter ansøgningsfristen ... Se mereSe mindre
Vi modtager betaling ved bankoverførsel og mobilepay. Ved bankoverførsel sendes der en faktura ved bestilling, og varen afsendes, når betalingen er modtaget på vores konto. Betaling med mobilepay kan kun ske ved fremmøde i klinikken.
Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK og inklusiv moms.
Levering
Vi forsøger så vidt muligt at afsende ordre, indenfor 1-2 hverdage efter at din betaling er indgået på vores konto. Ved ferieperioder og helligdage kan du forvente længere leveringstid, men dette vil fremgå ved bestillingen.
Reklamationsret
I henhold til købeloven gives der 2 års reklamationsret. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale, afvigelser fra design og/eller fabrikation. Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Hver sag afgøres altid individuelt.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert håndtering af produktet/ydelsen.
Forkert håndtering indebærer for eksempel forkert opbevaring, der kan give skade, forkert benyttelse af produktet i forhold til den tilsigtede anvendelse m.v.
Du skal reklamere i “rimelig tid” efter du har opdaget manglen/fejlen. Rimelig tid defineres som at være inden for de første 14 dage, efter at varen er modtaget, eller straks efter at fejlen er opdaget. Går varen i stykker på trods af korrekt håndtering af produktet, gælder reklamationsretten.
Vi vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang. Returnering skal aftales på forhånd. Der modtages ikke forsendelser pr. efterkrav.
Refusion
Hvis der er tale om refusion, bedes du medsende bankoplysninger i form af reg.nr. og kontonummer, så det aftalte beløb kan overføres til din konto.
Oplysningerne kan uden risiko oplyses pr. mail eller anden elektronisk form, da det ikke er følsomme oplysninger og kun vil blive anvendt til vores opfyldelse af refusionen. Vores e-mails behandles kun af ansatte af virksomheden, som er under tavshedspligt.
Returret
Der gives 14 dages fuld returret på fysiske varer købt via vores hjemmeside eller ved afhentning i klinikken.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Returneringsomkostninger i forhold til fragt er købers ansvar. Når du returnerer, er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. I pakken skal der vedlægges en kopi af ordrebekræftelsen. Varer som ønskes returneret kan også afleveres i klinikken indenfor åbningstiden og altid efter forudgående aftale.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelse om fortrydelse skal gives pr. mail. I meddelelsen skal du gøre tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give tydelig meddelelse til os angående fortrydelsen. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Du bærer risikoen for beskadigelse af varen fra tidspunktet for varens levering hos dig, og til vi har modtaget den.
Varens stand ved returnering
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at undersøge varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer.
Hvis varen er prøvet udover, det der ovenfor beskrives, betragtes den som brugt. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens stand og handelsmæssige værdi, når vi får varen retur. For at få hele købsbeløbet retur, er du derfor velkommen til at afprøve varen uden egentlig at tage den i brug.
Tilbagebetaling
Fortryder du dit køb, får du beløbet, du har overført til os, retur.
I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes det fra købsbeløbet.
Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres ved kontooverførsel, og du skal derfor oplyse os om dit kontonummer, hvis du ønsker at returnere en vare.
Vi tilbageholder tilbagebetalingen af beløbet, indtil vi har fået varen retur, medmindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret varen.